Yoseob-ийн фенүүдтэйгээ хийсэн асуултын хариултын булан #2

beastselcabook_039

Асуулт хариултын булангийн үргэлжлэлийг хүлээн авна уу ^^

Асуулт: Оппа, хэрвээ та эмэгтэй байсан бол B2ST-ээс хэнтэй нь болзох байсан бэ?

YS: Мэдээж Yang Yoseob!

Асуулт: Би таныг санаж байна ㅜ Оппа, та санахгүй байна гэж үү? ㅜ
YS: Мэдээж саналгүй яахав дээ

Асуулттын нэр: Уруул маань байнга хатаад байх юм
Асуулт: Яаж зүгээр болгох вэ? ㅠㅠ
YS: Үнсэлцэхээ л больчих

Асуулт: Оппа, хэрвээ та энийг унших юм бол би таньд өндрөөсөө өгье
YS: Надад тийм их хэрэггүй ээ, 5см байхад л болно

Асуулт: Оппа, та өөрийнхөө зурсан зураг, бүтээлдээ өөртөө итгэлтэй байж чаддаг уу?
YS: Байхгүй ээ кк

Асуулт: Оппа бол шилдэг нь!!!! Шилдэг !!!! Үнэхээр шилдэг!!!! Хихи ‘-‘ bb!!!
YS: Мхн, би шилдэг нь ‘-‘

Асуулт: Саяны эмотикон Doojoon oppa байсан уу?
YS: Би л байна ‘-‘

Асуулт: Оппа-аа ㅜㅜ Зрх маань хурдан цохилоод нойр хүрэхгүй байна.. ㅜㅜ Эцэст нь гэж хэлэхэд, би таньд хайртай
YS: ккк Тэгсэн ч гэсэн хурдан унтаарай ‘-‘

Асуулт: (Фен нь маааааааш урт захиа бичжээ)
YS: Урт байна шүү. Маш урт байлаа, бүгдийг нь уншлаа, баярлалаа ‘-‘

Асуулт: (эхлээд баайхан юм бичиж байгаад) Дандаа л бэлтгэл хийгээд л байлгүй сайхан амарч байгаарай. Ммуа
YS: Ммуа ‘-‘

Асуулт: (сургуулийн үсний засалтын тухай) Багшийг маань загнаад өг ㅠㅠ
YS: Хөөрхөн байнаа

Фен: Чат.. хийх? Үгүй л байхдаа…. Уйлах…
Би хүлээсээр л
Чат хийхгүй байгаа бол, над руу ядаж хариу бичээрэй ㅠㅠ
YS: Өнөөдөр чат хийхгүй ээ

Фен: Сайхан нойрсоорой
YS: Чи ч гэсэн ‘-‘ ( 유투 гэж англи үгийг солонгос үсгээр бичсэн байсан)

Фен: (Seob-ийг хариу коммент бичиж байгаад талархасан зүйл бичжээ)
YS: Би илүү талархах хэрэгтэй ‘-‘

Фен: Оппа ч гэсэн сайхан амраарай~~>< Шинэ цомгоосоо цухуйлгаж болохгүй юм уу ☞☜
YS: Цухуйлгахий? Тийм зүйл огтхон ч байхгүй ээ ккккккккккккк

Фен: (зурвас бичээд төгсгөлд нь from.진슬이가ㅜㅜㅜ” гэж бичсэн байжээ)
YS: to진슬이가. Сайхан амраарай

Фен: Би өндөр болохгүй юм. 3 жил яг нэг хэвэндээ л байна
YS: Өөрийгөө харж байгаа юм шиг санагдчихлаа

Фен: Оппа та ямар зайрмаганд дуртай вэ?

YS: You’re sweet ice-cream, I’ll melt you down ‘-‘-‘-‘-‘-‘ (HyunA-ийн Ice Cream дууны үг)

Фен: ‘-‘ энэ эмотикон чинь аймар хувайралгүй харагдаад байх юм, ^-^ юмуу ^~^ муруйсан уруултай нь ямар байна, дургүйлхэж болохгүй шүү!
YS: Мм, таалагдахгүй байнаа ‘-‘

Фен: Намайг нэг хүм царай муутай гэж хэлсэн, би явж мэс засал хийлгэчихээд эргэж ирээд бичнээ. Хайртай шүү.
YS: Хэн тэгж хэлж байна, тэрийгээ нааш нь дагуулаад ир

Жич: Yoseob-ийн өөрийнх нь хувийн фен кафе нь чат өрөөтэй бөгөөд заримдаа Yoseob чат өрөөгөө нээж фенүүдтэйгээ чаталдаг гэнэ.…☆★

Тун удахгүй 3 дахь хэсгийг нь бас оруулах болноо ^^

cr: eng to korean yongjunna, thatyongkid; eng to mongolian Uugan104Jun

About Uugan104Jun

Head Administrator of B2STAR.... Cube Family shipper... Pure B2UTY .... Hardcore Jester

2 thoughts on “Yoseob-ийн фенүүдтэйгээ хийсэн асуултын хариултын булан #2

  1. Sericube says:

    hooh ymar goy ym bee ih hoorhon hoorhon hariult bh ymaa

  2. zuka says:

    iim xuurxun sh d jooxon xuuxed shig murtluu tuuniixen tsaan unexer ix uxaanta xun baidag gedgen ingeel medegeed bdgish d

Сэтгэгдлээ бичээрэй ^^

