Eukwang маань Musical-д дэбут хийхнээ

28734-eunkwang-m2ha

Cube entertaiment-ийн мэдээлэлснээр Btob -ийн ахлагч гол хоолой Eukwang алдарт ‘Monte Cristo’-ийн Albert-ийн дүрд тоглоно гэжээ.

Энэ дүрийг idol-уудаас эрт дээрээс сонгож авсан ба маш удаан хугацаанд бэлдсэж аж. Гэхдээ Seo eunkwang  7р сарын 10нд анхны гараагаа эхлүүлнэ.

EMK болох тус мюзикалийн удирдлагууд хэлэхдээ ” Albert-ийн дүр үнэхээр том тиймээс бид шалгаруулалт зохиож энэ дүрээ авч чадах чадахгүйг нь харсан.Eukwang шалгаруулалтын дунд бусадтайгаа сайн зохицож өөрийн дуулах чадвараа бидэнд тайзнаас харуулсан маш сайн. Тэгээд бид түүнийг шалгаруулалтын дундаас musical-даа авч хамруулсан мөн түүний дүр төрх Albert-тай адилхан.”

Харин Eukwang үүн дээр хэлэхдээ “Би аль ахлах сургуулиасаа хойш хөгжмөөр хичээллэж байгаа. Надад хөгжим баяр баяслыг авчирдаг.Production-нд тэнцсэн явдлаас хойш миний аз жаргалтай мөчүүд эхэлсэн энэ нь явсаар одоо би агуу ‘Monte Cristo’-д тоглох нь байна. Үнэхээр гайхалтай та нар удахгүй намайг musical-д харах нь би та бүхэнд гайхалтай Albert-ийг харуулах болно.Үүний тулд би шаргуу хичээнэ гэдгээ амлаж байна.”

За leader-тэй амжилт хүсье!!~

 

About Sericube

4Minute Beast Block b Super junior Tvxq -дээ юу ярьж байгаан ёстой аймар хайртай! Мөн миний нийтэлсэн мэдээн дээр сэт бичиж байдаг бүх хүмүүст баярлалаа

Сэтгэгдлээ бичээрэй ^^

