BTOB-ын Vogue Girl сэтгүүлд өгсөн ярилцлага

fullscreen-capture-7312013-111359-pm-bmp

 

fullscreen-capture-7312013-111420-pm-bmp

 

fullscreen-capture-7312013-111422-pm-bmp

 

fullscreen-capture-7312013-111440-pm-bmp

 

Vogue Girl (VG): Эхлээд бид ахлагчаас асуулт асууя. BTOB-г танилцуулаач.

Seo Eunkwang: BTOB гэдэг нь 7 гишүүд маань нийлж ‘Born To Beat’ болж байгаа. Бүгд өөр өөрийн гэсэн онцгой зан араншинтай, тийм болохоор нэг дороос олон төрлийн сэтгэл татам зүйлсийг мэдэрч чадна гэсэн үг. Энэ нь мөн бидний хийсэн хөгжимүүд бидний хийхийг хүссэн хөгжим гэсэн эг. Бид олон нийттэй харьцахын тулд хөгжмийн маш олон төрлийг оролдож үзэж байгаа. 10-30 хоорондын насныханд зориулж дуу зохиох нь бидний мөрөөдөл. Бидний дуу олон нийтэд таалагдах хүртэл бид өөрсдийгөө сорисоор л байх болно!

Seo Eunkwang: Changsub-aа хэд хоногийн өмнө чи Тайланд руу хэвлэлийн бага хуралд явсан шүү дээ. Minhyuk бид 2 өөр арга хэмжээтэй байсан болохоор очиж чадаагүй. Чи тэр үед хамтлагийн ахлагч байсан шүү дээ. Яаж явсан бол.

Lee Changsub: Хэдхэн хором ахлагч байсан ч гэсэн ахлагч байх хэцүү юм байна лээ шүү. Ахлагч гэсэн нэр зүүсэн нь царайны хувирал минь ийм болж байна лээ шүү. Уншигчидад царайгаа харуулмаар байгаа ч.. Би бүх зүйлд эмзэг хандаж байна лээ. Ахлагч хийж байхад ямар нэг том асуудал гараагүй. Гэхдээ гишүүдэд цагийн хуваарийг хүргэж өгөх, дараагийн арга хэмжээнд санаа тавих зэрэг нь оюун ухааныг маш их ядрадаг юм байна лээ.

VG: Тайландад ямар нэг хөгжилтэй зүйл болсон уу?

Lee Changsub: Бид нар дан эрэгтэй хүмүүд болохоор бид хоорондоо аманд орсон хэллэг (catchphrase) их хэрэглэдэг л дээ. Бид нар долоовор хуруугаа өргөн ‘예쯔’ гэж хэлдэг. Бид нарын царайны хувирал их хөгжилтэй байдаг. Энэ нь ‘Тийм’ эсвэл ‘Дуртай байна’ гсэн утгатай гэж бодож байна. Бид нар Тайландад ярилцлага өгч байхад хийсэн. Хөтлөгч нар нь ч гэсэн дагаж хийж байсан. Хэн мэдэхэв дэлхийн трэнд болох ч юм билүү.. 예쯔~

Lee Changsub: Би Ilhoon-ээс юм асуумаар байна. Энэ хүүхэд шиг сонсогдож магадгүй ч гэсэн хэрвээ чи өөрийн гэсэн хүчтэй (super powers) бол ямар хүчтэй баймаар байна?

Jung IlHoon: Би саяхан ‘X-Men’-ыг үзсэн. Тийм болохоор би өдөр болгон тиймэрхүү зүйлүүд их төсөөлдөг. Унтаж чадахгүй болтлоо шүү. Энд тэнд шилжиж явах нь таалагдсан. Энэ нь яарсан үед маш хэрэгтэй бас хайртай хүмүүсээ аврахад хэрэгтэй гэж бодож байна. Тэр бол миний сүпер хүн.

Jung IlHoon: Би Hyunsik-аас асуулт асуумаар байна. Сүүлийн үед ‘MONSTAR’-д жүжиглэж байгаа. Ямархуу санагдаж байна?

Im Hyunsik: Өмнө нь би зарим гишүүдтэйгээ ‘Living in CheongDamDong’-д жүжиглэж байсан. Тэр нь миний анхны жүжилэх туршлага байсан. ‘MONSTAR’ мюзикал драма байсан болохоор бид нар тийм ч их жүжиглэдэггүй дандаа драманы OST-уудыг дуулдаг. Энэ нь мөн л анхны туршлага авах боломж байсан шүү тийм болоод ч тэр юмуу маш их дуртай байсан. Одоо би дуртайяа жүжиглэж чадна гэж бодож байгаа шүү. Гэхдээ миний давуу тал одоо ч гэсэн хөгжим. Би дуу зохиомоор байна. Дараагийн гарах албуманд тэнд нэг өөрийн-зохиосон-дуу байгаа. Үнэндээ soul дуу хийсэн боловч олон нийтэд хүртээлтэй байлгахын тулд R&B гунигийн дуу болгон өөрчилсөн. Би мөн үйиг нь бичсэн шүү. Түүх нь нэгэн эрэгтэй хүн алдартай эмэгтэй хүнд дурлаж байгаа тухай гарч байгаа.. ‘намайг хүлээгээрэй, би удахгүй тэр байранд очих болно’. иймэрхүү үгтэй дуу байгаа..

VG: Энэ таны жинхэнэ туршлага уу?

Im Hyunsik: Тrainee байхдаа бичиж байсан дуу. Миний жинхэнэ түүх бишээ.
Seo Eunkwang and Lee Changsub: Хэдхэн хоногийн өмнө бид нар дуунуудаа бичүүлсэн. Тэр дуу маш итгэл найдвар төрүүлсэн, хөөрхөн дуу байсан. Нэг тийм мөрөөдөл шиг дуу.

Im Hyunsik: Sungjae-ya, үйл ажиллагаанд оролцоод явж байсан бол юуг хамгийн ихээр хиймээр байна?

Yook SungJae: Би сэтгүүлд зураг авахуулахад их сонирхож байгаа. Компанид хүртэл тэгж хэлсэн шүү. Манай компанийн дуучидаас 4minute-ын Gayoon noona сэтгүүлд их зурагаа авахуулдаг гэж сонссон. Gayoon noona-тай хамт зурагаа авахуулбал их сонирхолтой байх. Бид Vogue Girl-тэй хамтарч хийх хэрэгтэй шүү. (инээв) Би дебүт хийхээс өмнө жүжиглэх чадвараараа суралцсаар байсан. Би одоо болтол сурагч болохоор сургуулийн драманд тоглож үзмээр байна. ‘School 2013′ драма их таалагдсан шүү. Бас ‘I hear your voice’ драма ч гэсэн их таалагдсан.

Yook Sungjae: Peniel-Hyung, та одоо олон улсын Arirang TV-ээр гарч байгаа. KPOP-ын хүрээлэл ямархуу байна? Ирээдүйд KPOP хэр хүртэл амжилттай байна гэж бодож байна?

Peniel: Би Чикагод өссөн. Мөн Солонгост 3 жил байж үзсэн. Тэрнээс өмнө хүмүүс KPOP-ыг тийм их мэддэггүй байсан. PSY sunbaenim Кпопыг тархахад их нөлөөлсөн. энэ нь өмнөхөөсөө илүү сайжирсан ч гэсэн ирээдүйд бид сайн ажиллах хэрэгтэй. Би одоо Arirang TV-ы хөгжмийн нэвтрүүлэгт хөтлөгчөөр ажиллах гэж хичээж байгаа. Солонгосын хөгжмийн ерөнцийн хуучны үе, Соонгос кино, Солонгос дуучид гээд бүх зүйлийг хүмүүст тайлбарлаж байгаа. Би кпопд жоохон ч гэсэн туслана гэж найдаж байгаа шүү. Би Солонгос хэлдээ сайн биш ч гэсэн зөв хэлсэн үү?

Peniel: MinHyuk-hyung спортлог-dol-оор алдартай болж байгаа. Юу гэж бодож байна?

Lee MinHyuk: Би ‘Idol Star Sports Championship’-д 1-р байр эзэлж байсан. Үүнд маш олон давуу тал байдаг шүү. Эхлээд, надад өөрийн гэсэн хүчтэй анхны сэтгэгдэл хүмүүст үлдээж байгаа. Энэ бүх зүйлд их талархаж явж байгаа. Хэрвээ муу талыг нь хэлэх юм бол ирээдүйд бодох бодлууд байгаа. “Би биендээ хэт их ачаалал өгвөл яана?” Мэдээж ирээдүйд биеэ анхаарал тавинаа.

Lee MinHyuk: Hyunsik хамтлагийн эрэгтэйлэг болон sexy төрхийг хариуцдаг. Чи ч өөрөө тэгж хэлсэн. Сүүлийн үед их бэлтгэл хийж байгаа шүү дээ, мөн биеэ борлуулж байгаа. Биеэ удахгүй үзүүлнэ гэсэн үг үү?

Im Hyunsik: Тrainee байхдаа би их бэлтгэл хийдэг байсан. Би биеийн хүчний тэмцээнд оролцохыг их хүсдэг байсан. Би оролцож чадаагүй боловч жил өнгөрсөний дара булчинминь байсаар л байсан шүү. Хэрвээ биеэ жоохон ч гэсэн харуулах бол би үүндээ итгэлтэй байгаа болохоор биеэ борлуулж байгаа. Мөн би хоолны дэглэм барьдаггүй. Өөрийн гэсэн бодолдоо хяналт тавьж чадвал хоолны дэглэм барих нь боломжтой.

Im Hyunsik: Changsub-hyung их сургуульд орсон бас дуучинаа давхар хийж байгаа шүү дээ. Би одоо их сургуулиасаа чөлөө авсан байгаа. 2-ууланг нь зэрэг хийгээд явах нь хэцү байна уу?

Lee Changsub: Би одоо HoWon-ы Их Сургуульд хөгжмийн ангиар явж байгаа ч гэсэн оюун ухаанаар их стрэсстэй байгаа. Хичээл болон үйл ажиллагаанд оролцох цагийн хуваарь 2 давхцахад багш нараас захиа болон сануулга авдаг. Хичээлдээ анхаарал хандуулж чадахгүй байгаа болохоор миний дүн тийм ч сайн биш. Хэрвээ үнэнээр нь хэлэх юм бол миний дүн F байсан. Анх дүнгээ харахад хортой утаагаар хүрээлүүлсэн юм шиг санагдсан шүү. Одоо би хичээлээ өөрөө сурч байгаа.

fullscreen-capture-7312013-111448-pm-bmp

 

Lee Changsub: Donggeun-аа (Peniel). Хүн яаж ийм өргөн цээжтэй байдаг байнаа?

Peniel: Би заримдаа усанд сэлдэг, хоббигоо болгож. Гэхдээ би анх төрөхдөө л миний ясны бүтэц ийм байсан. Би өөр бусад спортоор хичээллэдэгүй. Би зарим хэсэгт байгаа махаа алга болгомоор байгаа гэхдээ би өлссөн үедээ иддэг.. дахиад нэмж, гэхдээ иддэг хол маань ихэнхдээ эрүүл хоол байдаг. Би мөн бэлтгэл хийж байгаа. Би их булчинтай байх тийм ч дуртай биш болохоор өөртөө таарсан жинтэй байхыг боддог.

Peniel: IlHoon! Чи BTOB-ын гол реппер шүү дээ. Онгодоо хаанаас авдаг вэ?

Jung IlHoon: Би гадаадын дуунууд их сонсдог л доо. Гэхдээ одоогин байдлаар Dynamic Duo-ын албум их таалагдсан. Тэдний дуунууд нэг газраа хэзээ ч зогсдоггүй (Нэг төрлийх байдаггүй). Энгийн дуунуудад дээр зогсдоггүй болохоор тэр нь хүлээхэд ч сонсоход ч гэсэн сайхан байдаг.
Jung IlHoon: Eunkwang-hyung та манай ахлагч шүү дээ. Өөрийгөө яаж дүгнэж байна?

Seo Eunkwang: Хамтлагт ахлагч байна гэдэг их чухал гэж боддог. Би маш олон зүйлд дутмаг байгаа гэж боддог. Манай хамтлагийн гишүүдийн хоорондын харьцаа маш сайн гэж бодог. Бүгд маш эелдэг мөн ямар ч асуудал тарьдаггүй. Ахлагч сайн гэсэн үг иш гэж үү? Би сайн ажилаж байгаа гэж бодож байгаа шүү. (инээв)

Seo Eunkwang: MinHyuk, чи сая ганцараа зурагаа авахуулсан. Яагаад чи гэж?

Lee Minhyuk: Энэ нь ийм л байх хэрэгтэй шүү дээ. Хамтлагийн царай гэсэн дүрээ алдаж болохгүй. Үнэндээ энд ирэх замдаа би Eunkwang-д өгнө гэж хэлж байсан юм. Уучилаарай Eunkwang-ah. Энэ удаад ганцаараа зурагаа авахуулах нь би гэж бодож байна. (инээцгээв)

Lee MinHyuk: Sungjae маш царайлаг, мөн үүнийг бүгд мэддэг. Гэхдээ би чамайг өөртэйгээ ярьж байхыг харсан. өөрийгөө царайлаг гэж хэлэн. Тэр юу байсан бэ?

Yook Sungjae: Миний бодож байгаа нь тэр. Яагаад гэвэл би царайлаг болохоор, тэгж хэлэхээр би улам илүү царайлаг болдог. Би тольтойгаа хамт амьдарлаа өнгөрүүлдэг. Өөрийгөө юу гэж бодно бусад хүмүүс ч гэсэн намайг тэгж л бодох болно. Хэн нэгнээр хайрлуулмаар байна уу? Тэгвэл өөрийгөө сайнмагтаж өөигөө улам их хайрлаж бай. Хэзээд өөрийгөө ямар их хөөрхөнийг хэлэх, царайлагийг хэлэх болгонд өөртөө итгэх итгэл чинь нэмэгдэх болно.

About erikaterguun

all about my personal favourite things. thank you for coming and read my some blogs. let's respect each others interest.

One thought on “BTOB-ын Vogue Girl сэтгүүлд өгсөн ярилцлага

  1. zuka says:

    xuurxiin be btob unexeer mundag sungjae giin xelsen ug yamar ix taalagdvaa :))

Сэтгэгдлээ бичээрэй ^^

