Тайланд дахь Сeci сэтгүүлд өгсөн ярилцлага

tumblr_mr3ecuIy9i1rrgseeo1_500

Sungjae-ын өгсөн ярилцлага

А1: Өөийргөө танилцуулна уу, мөн өөрийнхөө сэтгэл татах зүйлийг хэлнэ үү.

Sungjae: Сайн байцгаана уу. Хамтлагийн хамгийн жоохон нь болох Yook Sungjae байна. Анх уулзаж байгаа хүмүүстээ маш ичимхий байдаг. Дөнгөж уулзсан хүмүүстэй шууд ярьж эхлэхэд тийм эвгүй байдаг. Хэрвээ дотно болчих юм бол би их ярьж, нөхөрсөг, их тоглоом тохуу хийдэг.

А2: BTOB-ын макнеа байх давуу тал

Sungjae: Би тоглоом тохуутай, өхөөрдөм болохоор бүх Hyung нар надад их дуртай байдаг. Ямар нэг алдаа хийхэд зүгээр байдаг. Хэн ч намайг загнаж байгаагүй.

А3: Тэгвэл сул тал нь?

Sungjae: Хэн ч намайг макнеа гэж мэддэггүй. Хэрвээ би инээмсэглэхгүй суух юм бол бүгд намайг хөгшин гэж боддог.

А4: Та үргэлж ах нарыгаа тоглоом тохуу хийдэг. Түүнээсээ хэлээч.

Sungjae: Бусад ах нартай байхдаа би тийм ч их тоглоом тохуу хийдэггүй. Хамгийн их тоглоом тохуу хийдэг нь Ilhoon. Яагаад гэвэл бид 2-ын насны зөрүү тийм ч их биш. Унтаж байхад нь би хажууд нь очиж хэвтэн сэртэл нь оролддог. Нөгөө нэг нь Peniel. Яагаад гэвэл Америкаас ирсэн болохоор хүмүүсийн насанд тийм анхаарал хандуулдаггүй хүн болгонтой адилхан харьцдаг. Тийм болохоор тоглоом тохуу хийхэд амархан байдаг. Солонгос хэлэндээ тийм ч сайн биш, тийм болохоор би буруу үгнүүд зааж өгдөг. Телевизээр гарч болохгүй үгнүүд. (инээв)

А5: Sungjae-тэй хамт байхын тулд охидууд юу хийх ёстой вэ?

Sungjae: Би чөлөөтэйгээр амьдарч чадахаар нийцтэй хүн. Чухал хандаж чаддаг, сэтгэлээсээ, үзэгслэнтэй байх хэрэгтэй (аяархан хэлэн, ичимхийрэн инээмсэглэв). Надад ideal type байхгүй гэхдээ би яг ээж шигээ эмэгтэй хүнийг хүсч байна. Манай ээж маш үзэгслэнтэй бас сайн хоол хийж чаддаг. Манай ээж шиг гэж бодож байгаа охидууд залгаарай!

А6: Ах нартаа юу гэж хэлмээр байна?

Sungjae: Заримдаа би та нарыг дэндүү их шоолж тохуурхадаг байх. Надад сайн анхаарал тавьдаг чинь баярладаг шүү. Алдаа хийх болгонд минь намайг байнга уучилж байдаг. Та нар бүгд намайг сайн хэн болон өөрчлөхөд минь тусалж байгаа. Баярлалаа.

А7: Тайланд дахь сэтгэгдэлээсээ хуваалцаач.

Sungjae: Тайландын хоолнууд бүгд их таалагдсан. Tom Yum Kung, яг л Солонгосын Dwenjang Jjigae (된장 찌개) шиг. Анх амсаж үзэж байхдаа би маш томоор халбагдсан. Ам руу ойртоод ирэхэд үнэрийг нь үнэртээд гайхсан шүү. Тэгээд үргэлжлүүлээд идээд байхад Тайланд хүмүүс яагаад тийм их дуртай байдгийг ойлгосон. Dwenjang Jjigae-тэй яг адилхан амттай хоол байсан. Мөн Pat Thai болон Taengmo Pun (тарвасны smoothie) маш их таалагдсан.

*Dwenjang Jjigae (된장 찌개) буюу Bean Paste Stew нь шар буурцагаар шөл бөгөөд нилээн хурц үнэртэй шөл юм.

tumblr_mr3edjETCD1rrgseeo1_500

 

Ilhoon-ы өгсөн ярилцлага.

А1: Өөийргөө танилцуулна уу, мөн өөрийнхөө сэтгэл татах зүйлийг хэлнэ үү.
Ilhoon: Sawadeekab. BTOB-ын реппер Jung Ilhoon байна. Заримдаа би маш эрэгтэйлэг заримдаа маш өхөөрдөм болдог. Үнэндээ би их тоглоом тохуу хийдэг. Би тайзан дээр маш тайван харагддаг, яагаад гэвэл фенүүд намайг cool, эелдэг хараасай гэж хүсдэг. Харин тайзнаас буусны дараа би өөрийнхөө хүссэн бүх зүйлийг хийдэг. Намайг бас зөрүүд гэж хэлж болно шүү. (инээв)

А2: ‘Яаж үүнийг хийх үү?’ гэж бодсон үе байгаа юу? Түүнээсээ хуваалцаач.

Ilhoon: Ихэнхдээ бид нар фенүүд дундуур гарах үе байдаг. Бараг 3 секунд? Гэхдээ би заримдаа түр зогсоод фенүүдтэй ярилцдаг. Дараа нь би ‘яаж үүнийг хийчивээ?’ гэж боддог. Фенүүдийн реакшион их инээдтэй байдаг шүү. Зрим нь дуртай байдаг, гэхдээ зарим нь ‘Ilhoon-д юу тохиолдоо вээ?!’ гэсэн байдалтай гайхаж үлддэг.

А3: Өөрийнхөө өөрчилмөөр байгаа зан чанар.

Ilhoon: Би бүх зүйлийг юу ч бодолгүй хийдэг, бас өөрийнхөө хүссэн бүх зүйлийг хийдэг хүн. Заримдаа би энэ зангаа өөрчилмөөр санагддаг шүү. Эхлээд зогсоод, үүнийг хийх хэрэгтэй юу гэдгийг боддог. Ухаалагаар бодох хэрэгтэй. Юу ч хийх байсан эхлээд бодож бай.

А4: Ахлагч чинь хэлэхдээ Ilhoon өөрийг нь сонсдоггүй тэрнээс болоод алдаа хийж байсан гэж хэлсэн.

Ilhoon: (инээв)Энэ байнга тохиолдоод байдаггүй л дээ, заримдаа л. Яагаад гэвэл би бодох дургүй. Ахлагчийн юу гэж хэлж байхыг сонсоод би ‘айн.. ийм байсан юм уу?’ гэж байсан. Гэхдээ тэр үед би буруу ойлгоод алдаа хийж байсан юм. Үнэндээ би ойлгохгүй болохоороо асуух хэрэгтэй байсан юм, гэхдээ би залхуураад байсан юм. Тэгээд би өөрийнхөөрөө хийсэн, тэгээд энэ нь заримдаа алдаа болж дуусдаг. Гэхдээ энэ нь байнга биш. Би ухаатай хүүхэд шүү!

Q5: Хамтарч дуулсан дуунуудаас чинь хамгийн дуртай дуу чинь аль нь вэ?

Ilhoon: HyunA болон G.NA нартай хамтарч дуулсан дуунууд бүгд гоё. Тэр хоёр дуу маш сайхан гарч ирсэн шүү. Гэхдээ миний хамгийн дуртай дуу 2YOON-тэй хамтарсан дуу, тэр дуунд өөрийнхөө стилийг маш их шингээж хийсэн учираас.

А6: Таны ideal type.

Ilhoon: Би бүх зүйлийг хүмүүсийн туслалцаагүй хийдэг хүмүүст дуртай. Ганцаараа амьдарч чадахаар. Яагаад гэвэл заримдаа ядраад байна гэж хэлмээр санагддаг. Ихэнх охидууд үүнийг сонсохоор ууртай болдог. Тийм болхоор намайг ойлгодог ганцаараа амьдарч чадахаар охидод дуртай.

А7: Тайланд дахь сэтгэгдэлээсээ хуваалцаач.

Ilhoon: Тайландын фэынүүдын хайр. Бид энд нээх их ирээд байдаггүй, гэхдээ анх удаа ирсэн гэхэд фенүүд их дмжлэг үзүүлсэн. Би хүйтэн улиралд дургүй, тийм болохоор Тайланд байнга халуун байдаг болохоор их дуртай. Тайланд хоолнуд бүгд их амттай юм байна лээ. Хэрвээ надад чөлөөт цаг гарцвал, Тайландад ирж аялана гэж бодож байгаа.

tumblr_mr3ee5CNUP1rrgseeo1_500

 

 

Рeniel-ын өгсөн ярилцлага

А1: Өөийргөө танилцуулна уу, мөн өөрийнхөө сэтгэл татах зүйлийг хэлнэ үү.

Peniel: Annyeonghaseyo Hello Sawadeekab (томоор инээмсэглэн 3 хэлээр хэлэв) BTOB-ын Peniel байна. Би Америкаас ирсэн болохоор их чгөлөөтэй байдаг. Мөн хүмүүстэй хурдан найзууд болж чаддаг шүү.

А2: Тайзан дээрх болон жинхэнэ амьдрал дээрх Peniel-ын ялгаа болон адил тал?

Peniel: Ямар ч адилхан тал байхгүй. Жишээ нь, 2nd Сonfession дуу маш өхөөрдөм байсан, гэхдээ би өхөөрдөм байхад тийм ч дуртай биш. Одоо ч гэсэн өхөөрдөм болон жүжиглэхэд дургүй.

А3: Хүмүсээр өөрийгөө яаж хараасай гэж хүсч байна?

Peniel: Юу ч байсан болно. Яагаад гэвэл энэ нь тэдний л бодол. Би хэзээ ч хүмүүс юу гэж боддог бол гэж бодож байгаагүй.

А4: ‘Чикагоос ирсэн гэнэн хүү’ гэдэг хочийг юу гэж боддог вэ?

Peniel: Дуртай шүү. Энэ нь сайн зүйл (томоор инээмсэглэв) Би ч гэсэн өөрийгөө тэгж боддог. Тийм ч байх. Жоохон байсн болохоор хүмүүс намайг юу ч боддоггүй, хоүүхэд шиг, гэнэн гэж бодсон байх.

А5: Өөрийгөө энэнд шилдэг нь гэж бодоод зүйл?

Peniel: Хэцүү асуулт байна шүү. (CeCi: тийм ч хэцүү бишээ. ‘Инээмсэглэл’ гэхэд л бараг болно) Гэхдээ би тийм ч үзэгслэнтэй инээмсэглэлтэй хэн биш. Аан! Ойлголоо. Би юм байна. Миний ярьж байгаа болон зан ааш маань бусдаас өөр. Би өөрийгөө маш хачин бас бусдаас өөр гэж боддог. Би түүндээ шилдэг нь шүү!

А6: Таны ideal type.

Peniel: Юу ч байхгүй. Царай зан аашинд ч гэсэн ideal type байхгүй. Би бодохдоо энэ нь бие биенийгээ ойлгох байх гэж боддог. Магадгүй эхлээд бид найзууд байж болох ч бие биэынийгээ ойлгох юм бол хосууд болж болно шүү дээ.

А7: Тайланд дахь сэтгэгдэлээсээ хуваалцаач.

Peniel: Би JYP-д бэлтгэгдэж байхдаа Тайланд trainee-тэй хамт найз байсан. Түүний ээж нь Tom Yum Kung явуулдаг байсан. Тийм болохоор би тэр үеэс хойш Tom Yum Kung идсэн. Би Тайландад анх удаа ирчихээд Tom Yum Kung-ийг зүгээр иддэг байсан шүү. Би анх Тайландад ирж байхдаа Muay Thai (Тайланд бокс) үзэж байсан. Мөн Тайланд масааж хийлгэж байсан. Би бүх зүйлд нь дуртай.

tumblr_mr42n0h7131rvrbyco1_500

 

Нyunsik-ын өгсөн ярилцлага

А1: Өөийргөө танилцуулна уу, мөн өөрийнхөө сэтгэл татах зүйлийг хэлнэ үү.

Hyunsik: Байн байцгаана уу. BTOB-ын main vocal Hyunsik байна. Би үргэлж бүх зүйлийх эерэгээр боддог. Би ихэнхдээ чимээгүй юм шиг харагдах боловч би хөгжилтэй шүү. (serious царай гаргав)

А2: Гишүүд чинь таныг хамтлагтаа хамгийн эрэгтэйлэг зантай нь гэж хэлсэн.

Hyunsik: Магадгүй энэ нь би хамтлагт хамгийн том бас хүчтэй биетэй нь болохоор байх.

А3: Таны хамгийн эрэгтэйлэг зан ааш.

Hyunsik: Би маш шулуун хүн гэж бодож байна. Би хэрэв дуртай бол дуртай гээд хэлнэ, дургүй бол дургүй гэдгээ шууд хэлнэ. Зүгээр биш бол ОК гэж хэлдэггүй,

А4: Таныг CUBE-д сүнстэй таарсан гэж сонссон.

Hyunsik: Үнэн. Маш орой болчихсон байсан. Би бэлтгэлийн өрөөнд ганцаараа байж байсан л даа. Хэн нэгэн хаалга онгойлгох гэж оролдохыг сонссон. Тэгээд би очиж шалгах гээд босоод очсон чинь хэн ч байгаагүй. (CeCi: Магадгүй найзууд чинь айлгах гэж оролдсон байх.) Тэд байгаагүй. Маш орой байсан, бас хэн ч тэнд байгаагүй. Гэхдээ би сүнснээс айдаггүй, харин ч итгэдэг шүү. Би тэд нартай нүүр тулж үзмээр байна. Би гэртээ ганцаараа байхдаа сонин сонин дуунууд сонсдог. Мөн заримдаа би унтаж байхад хэн нэгэн миний хажууд байгаа юм шиг мэдрэмж төрдөг. Гэхдээ би хэзээ ч нүүр тулж үзээгүй болохоор тэр.

А5: Таний хувьд булчин?

Hyunsik: (ичэнгүйрэн инээмсэглэв) Толинд six-pack-аа харах болгондоо хүч авдаг.

А6: Танийг өөртөө татаж чадах эмэгтэй?

Hyunsik: Шулуухан, чухал хандаж чаддаг мөн сэтгэлээсээ охин. Ойлгомжтойгоор өөрийгөө ойлгуулах ёстой (хүзүүгээ өндийлгөн харц тулгарав)

А7: Тайланд дахь сэтгэгдэлээсээ хуваалцаач.

Hyunsik: Аав ээж 2 маань бал сарынхаа аялалыг Тайландад хийж байсан. Би багаасаа л авахуулаад олон орноор явж байсан, гэхдээ Тайландад ганц ч удаа ирж байгаагүй. Манай гольф тойглодог найз Тайланд руу яваад ирэхдээ их сайхан орон гэж хэлж байсан. Тийм болохоор би ирэхийг маш их хүссэн тэгээд ирээд их таалагдсан шүү. BTOB-ын гишүүдтэйгээ хамт ирсэн анхны зочлолт. Би үнэндээ найзуудтайгаа ирэхээр төлөвлөж байсан. Гэхдээ би сайн хичээллэх байсан болохоор ирж чадаагүй. Тэгэд манай найзууд намайг хаяад энд ирцгээсэн. (инээв)

tumblr_mr3eefB7Vx1rrgseeo1_500

 

Сhangsub-ын өгсөн ярилцлага.

А1: Өөийргөө танилцуулна уу, мөн өөрийнхөө сэтгэл татах зүйлийг хэлнэ үү.

Changsub: Сайн байна уу, BTOB-ын Changsub байна. Энэ миний Тайланд дахь 3 дахь зочлолт. Үнэндээ би үүнээс удаан баймаар байсан л даа, гэхдээ энд 3хан л хоног байхаар болчлоо. Би сайн хүн бас бараг уурладаггүй. Хэрвээ би нэг уурлах юм бол их ууртай хүн.

А2: Таний бахархадаг зүйл.

Changsub: Би сайн бас хүүхдээд хөгшчүүл хүртэл бүгдэнд нь эелдэг байдаг.

А3: Та хөгжин зохиож чаддаг, бас дуулж, бөмбөр тоглож чаддаг. Та ямар төрлийн хөгжим хийхийг хүсч байна?

Changsub: Бүх төрлийн хөгжи. Гэхдээ одоо Jazz хөгжим дээр илүү ажиллахыг хүсч байна. Яагаад гэвэл Jazz хөгжим бусад хөгжмийн төрлөөс арай өөр болохоор. Jazz хөгжим миний өмнө нь хэзээ ч хийх гэж оролдож байгаагүй бас сурч байгаагүй төрөл, бас их сонирхолтой төрөл шүү. Би эхлээд сурчихаад оролдож үзмээр байна. Яагаад гэвэл Jazz хөгжмийг хийхийн тулд эхлээд сурах хэрэгтэй.

А4: Хэрвээ та хүнгүй арал руу явахаар бовол дагуулж явах нэг гишүүн бас авч явах 5 зүйлээ хэлнэ үү.

Changsub: Би Sungjae-г сонгоно, тэр хамгийн өндөр нь бас хүчтэй нь. Тийм болохоор тэр загас барьж мах идэхийн тулд амьтдаг алж чадна. Өөр шалтгаан гэх юм бол Sungjae навч ногоо өмсвөл арай хөөрхөн харагдах байх (инээв). Авч явах зүйл гэх юм бол гар утас, шүдний сойз, борлуулах тос, буу, бас дахиад нэг буу авч явна. Яагаад гэвэл би шүдээ угаах маш их дуртай, түүнгүй хамт байж чадахгүй. Эхний буу нь өөрийгөө хамгаалах, нөгөөдөх нь илүү хэрэгцээнд, нөгөөдөх нь ажиллахгүй бол.. Би их болгоомжтой хүн шүү!

А5: Changsub-ын найз охины зөвхөн эдэлж болох давуу эрх.
Changsub: Үзэгслэнтэй, хувирагдашгүй, чухал, дуусашгүй хайр. Sacrifice love.

А6: Тайланд дахь сэтгэгдэлээсээ хуваалцаач.

Changsub: Tom Yum Kung. Нөгөөдөх нь усанд сэлэхээр явахдаа уусан Taengmo Pun (тарвасны smoothie). Мартагдахааргүй сайхан амттай байсан шүү. Ихэнхдээ бид Taengmo Pun-г өдрийн цагаар уудаг, гэхдээ би тэр үед усанд сэлэх гээд шөнө уусан. Гайхамшигтай байсан.

tumblr_inline_mqyuriDa4I1qz4rgp

 

Мinhyuk-ын өгсөн ярицлага.

А1: Өөийргөө танилцуулна уу, мөн өөрийнхөө сэтгэл татах зүйлийг хэлнэ үү.

Minhyuk: Сайна байна уу. BTOB-ын Minhyuk байна. Хамтлагт хоолой болон реппер нь байна, мөн түүнээс ч илүү олон зүйлийг хийдэг шүү. Би дасгал хийдээ маш сайн. Амарханаар хэлэх юм бол бүх юмыг сайн хийж чаддаг idol гэж хэлж болно шүү! (инээв)

А2: Та өхөөрдөм хүүхэд шиг харагддаг. Хамгийн өхөөрдөм гэж бодсон хийж байсан зүйл чинь юу вэ?

Minhyuk: Үнэндээ би өөрийнхөө энэ түүхийг хэлмээргүй байна. Би ичимхий хүн л дээ. Гэхдээ.. усанд орж дуусчихаад толинд хараад “Би ч их царайлаг юмаа” гэж бодчихоод гэнэт “Юу гэж бодоод байнаа?!? Гэхдээ ч өхөөрдөм ч юм уу..” гэж бодоодг шүү (ичив). “Pom Na Rak Joong Bei (Би өхөөрдөм)” “Pom Rak Khun (Хайртай шүү)” “Pom Na Rak Mai Kab? (Би өхөөрдөм байна уу?)” Үнэндээ бид нар өөрсдийгөө өхөөрдөм гэж боддоггүй. Бид царайлаг!

А3: Таны хамгийн эрэгтэйлэг зан араншин.

Minhyuk: Тэвчээртэй, өөртөө хяналт тавьж чаддаг. Хэрвээ би ууртай байх юм бол хэн нэгэнд уураа гаргахгүй гэж их хяналт тавьдаг. Мөн яарч байх үедээ яараагүй юм шиг жүжиглэж чадна. Хэрвээ би хэн нэгэнтэй зодолдох юм бол би бууж өгч чадна гэж бодож байна.

А4: Юу ч тохиолдож байсан хийх ёстой зорилго.

Minhyuk: Өмнө нь хэзээ ч бодож чадаагүй юм шиг байна, гэхдээ магадгүй аав ээж 2-тоо машин байшин авч өгөх. Харин одоогийн миний зорилго манай хамтлаг Солонгост 1-р байр авах.

А5: Minhyuk-ын сэтгэлийг татахын тулд охидууд юу хийх ёстой вэ?

Minhyuk: Би тоглоом тохуу хийдэг охидуудад дуртай. Над руу харж инээж, над руу инээмсэглэж, надад дуртай юм шиг жүжиглэдэг, хэрвээ би түүнийг сонирхох юм бол надад дургүй юм шиг ханддаг. Яг намайг өөртөө татахын тулд тоглоом тохуу хийдэг, би түүнийг өөрийн болгохын тулд ямар нэг хүч хөдөлмөр гаргадаг байх.

А6: Охидоос хүлээж авч чадахгүй зүйлс.

Minhyuk: Зөрүүд зан, бусдыг давах гэж оролддог, бусдын санааг хүлээж авч чаддаггүй.

А7: Тайланд дахь сэтгэгдэлээсээ хуваалцаач.

Minhyuk: Ирэх болгондоо зочид буудлууд маш үзэгслэнтэй байхыг харсан. ‘Үнэхээр бид нар энэ өрөөг ашиглаж болох юм уу?’ гэж бодох хүртлээ шүү. Мөн Taengmo Pun (тарвасны smoothie) бас Pat Thai маш амттай байсан шүү.

tumblr_mr3edrjqGp1rrgseeo1_500

 

Еunkwang-ын өгсөн ярилцлага.

А1: Өөийргөө танилцуулна уу, мөн өөрийнхөө сэтгэл татах зүйлийг хэлнэ үү.

Eunkwang: Sawadeekab Seo Eunkwang kab (сайн байна уу, Seo Eunkwang байна.) BTOB-ын ахлагч. Хэн нэгэнд хурдан уурладаг хүн биш. Зарим тохиолдолд уурлах хэрэгтэй үе хүртэл гардаг. Тэр үед гишүүдээс эхлэдэг. Хэрвээ би уурлах юм бол их догшин болдог.

А2: Хамгийн сайн сонсдог гишүүн.

Eunkwang: Changsub. Бид 2 хамтдаа сурч байсан болохоор их дотно. Тэр намайг сайн сонсож сайн ахлагч болгох гэж тусалдаг. Хэрвээ би гишүүдэд ямар нэг зүйл хий гэж хэлэх юм бол Changsub анхаарал хандуулж бусад гишүүдийг сонс гэж хэлдэг. (CeCi:Тэгэхээр Changsub жинхэнэ ахлагч юм байна шүү дээ) ҮгүйҮгүйҮгүйҮгүйҮгүйҮгүй Үгүй шүү. Хэрвээ би битгий хий гэж хэлэх юм бол хийдэггүй.

А3: Хамгийн их асуудал тавьдаг гишүүн.

Eunkwang: Ilhoonie. Тэр бүх зүйлийг өөрийнхөөрөө хийхийг хүсдэг хүн. Ямар нэг зүйл хэлэх юм бол өөр зүйл хийж байсан болохоор намайг сонсоогүй байдаг. Дараа нь алдаа хийчихсэн байдаг. Энэ залууд харин би онцгой ханддаг. Яг л хүүхэдтэй харьцаж байгаа юм шиг тэрийг хийгээрэй гэж байнга хэлдэг.

А4: Хамтдаа байхад чинь тохиолдсон хамгийн дурсамжтай дурсамж.

Eunkwang: Денүт хийх байх үеэ хамгийн сан санадаг шүү. Тайзан дэр гарахаас өмнө бид нар хамтдаа зогсоод ‘Одоо л эхлэх гэж байна. Хамтдаа сайн ажилцгаана шүү’ гэж хэлж байсныг санаж байна. Хэзээ ч мартаадахааргүй сайхан дурсамж гэж бодож байна.

А5: Ямархуу хүн, ямар нөхцөл байдал уурлуулахад хүргэдэг вэ?

Eunkwang: Өөрийнхөө дүүгээс өөр хүнд хэзээ ч уурлаж байгаагүй. Аан! Өөртөө уурлаж байсан юм байна. Бэлтгэл дээр муу хийх юм бол өөртөө уурладаг, түүнээс болж их стрессдэж өөртөө уурладаг. Бас тоглоомонд хожигдох юм бол их уурладаг. Жоохон байхдаа уурлах юм бол keyboard-оо цохиж байж уураа гаргадаг байсан. Гэхдээ том болоод ирэх тусам хана цохидог болсон шүү. (CeCi: Өвддөггүй юм уу?) Өвддөг. Гэхдээ бусад хүмүүст уураа гаргаж болохгүй шээ дээ. Тийм болоохоор өөрийгөө өвтгөдөг. Гэхдээ одоо хийхээ болисон.

А6: Таны сэтгэлийг татахаар охин.

Eunkwang: Эмэгтэйлэг охинд маш их дуртай. Bondage кинон дээр Han Hyojoo-г харсан уу? Би тиймэрхүү охинд дуртай. Мах их эмэгтэйлэг. БНас үзэгслэнтэй бодолтой.

А7: Гишүүддээ юу гэж хэлмээр байна?

Eunkwang: Ilhoon, намайг сонсож байгаарай! (инээв). BTOB гэдэг нэрэн дор бид 7 хамт байгаад маш их баярлаж байгаа шүү. Ахлагчийн хувиар одооноосоо илүү алдартай, сайн ажил хийхийн тулд улам хичээх болно.

А8: Тайланд дахь сэтгэгдэлээсээ хуваалцаач.

Eunkwang: Tom Yum Kung. Эхлээд идэж үзэхэд үнэр болон амтанд нь их гайхсан шүү. Улс болгон Япон Солонгос шиг өөрийн гэсэн онцлог зүйлтэй хоол байдаг. Тайландын хувьд Tom Yum Kung байсан. Хэлээд амсаж үзэхэд их сонин амт байсан. Гэхдээ энэ удаагийн зочилолтоор амсаж үзээд бүгдийг нь идэж дуусгаан шүү!

tumblr_mr3eepSGvi1rrgseeo1_500

 

tumblr_mr3ef7exFs1rrgseeo1_500

 

tumblr_mr3ed7N5621rrgseeo1_500

 

tumblr_mr42sqspYm1rvrbyco1_500

 

tumblr_mr3e8cIh7n1rrgseeo1_500

 

tumblr_mr3e90Avj11rrgseeo1_500

About erikaterguun

all about my personal favourite things. thank you for coming and read my some blogs. let's respect each others interest.

One thought on “Тайланд дахь Сeci сэтгүүлд өгсөн ярилцлага

  1. WooHo says:

    waaaaa mi changsub… 2 buu awch ywna ng n notsond gj bn shv kk… BTOB fighting :)… bs adminda bayrlla ih hodolmr shv amjilt ;)….

Сэтгэгдлээ бичээрэй ^^

