Seo Eunkwang догдолж бас сандарч байна.

36852495 Seo Eunkwang нь SNL Korea-гийн байнгын оролцогч болсон шүү дээ. Тэгэхээр сайхан залуу маань энэ нэвтрүүлэг дэх өөрийн оролцоо болон нэвтрүүлгийн тухай таамаглал гээд л сэтгэл хөдлөлөө нууж чадахгүй байгаа гэнэ дээ. Eunkwang маань  ирэх сарын 1-с эхлэн анхны шууд нэвтрүүлгээрээ бидэнтэй уулзах нь ээ. Түүний шинэ дүр төрхөд “SNL Korea ” хамтран ажиллах болно.

Саяхан сурвалжлагч нартай уулзахдаа Eunkwang – ” Намайг “SNL Korea “-д явах тухай мэдээ гарсан даруй фэнүүдээс сэтгэдэл ирсэн. Магадгүй тэнд насанд хүрээгүй олон шүтэн бишрэгчид байгаа байх. Тиймээс би +19 хөтөлбөрт явах болсондоо санаа зовж байгаагаа. Шоунд миний гадаад төрхийн талаар үнэхээр их баяртай байгаа. Гэсэн ч намайг зүгээр л тайзан дээр байх үеэс илүү өөр нэг талыг харуулах боломж олдож байна. Тийм учраас та бүхэн, ‘SNL Korea” дах миний идэвхтэй үйл ажиллагааг үзээрэй “гэж тэр хэлсэн байна.

Үнэн хэрэгтээ Eunkwang фенүүд нь янз бүрийн хариу өгөхөд үнэхээр гайхсан. Тэдний хариулт нь төсөөлөхийн аргагүй байсан гэнэ. Тэрээр “Намайг шүтэн бишрэгчид маань дэмжиж , шоуны араас харах болно гэж найдаж байна. Тиймээс би илүү сайн харагдахыг хичээх болно” гэсэн байна. Гэхдээ ер нь өмнө нэг удаа Eunkwang G.NA тай хамт “SNL Korea” р гарч байсан гэнэ шүү.

Cr: trans: @_910620 & loveindacube; eng-mon Ramule1126

Сэтгэгдлээ бичээрэй ^^

