[Sungjae] Vоgue сэтгүүлийн нийтлэл

Picture1


Yook Sungjae нь BTOB-ийн хамгийн бага нь ‘Vogue’  сэтгүүлийн зураг авалтын үеэр  Oh JongSe болон Kim YoungKwang нартай хамт байсан мөн л жоохон нь байсан юм.  Sungjae -ийн нэрийг л эс тооцвол тэрээр ‘Seo InGuk-тай маш адилхан.  Хурц  амны хэсэг болон түүний үл тоосон маягтай инээмсэглэл нь Seo InGuk-тай их төстөй.

Хэрвээ та бүхэн  ‘Reply 1994′-ийн бүх ангийг үзсэн бол Yook Sungjae-ийн царайг  санах байх. . Yook Sungjae нь ‘Reply 1994′ драма дээр 3 минут орчим гардаг.  Түүний тоголсон дүр нь Go Arа -ийн дүү  SsukSsukie юм. Түүний хэсэг нь өрөөнд цүнхтэйгээ орж ирдэг мөн найз охинтойгоо кафед юм ярьж байгаагаар гарсан юм. Гэхдээ энэ бол үнэхээр бага жоохон байсан бол одоо тэр ‘Nine Boy’-д гол дүрийн эрэгтэйгээр тоглож байна.Түүний тоголсон дүр нь их хөдөлгөөнтөй ширүүн хурц төрхтөй ба 19 настай Kang MinGu гэх хүү юм.“Зохиолчоо намайг их өөдрөгөөр гаргаж өгөөрөй.′ Би  Reply 1994-д тийм ч муу байгаагүй тийм биз ? (инээх )”

“Би энэ кино зохиолыг уншихдаа байнга өөрийнхөө зан төрхийг бодож төсөөлж байсан.  Тэгээд эцэст нь тийм ээ би хийхийг хүсэж байна  гэж шийдсэн. зарим нэгэн галзуу үзэгдэлүүд нь надтай адилхан байсан.   Би жаахан тэвчээргүй хүн л дээ өөртөйгөө адилхан дүрийг хүлээж тэсэхгүй нь.”

Yook Sungjae бол хичээнгүй шаргуу хүн Kang MinGu  ч бас тийм дүр юм.Yook Sungjae үзүүлбэрээ тайзан дээр сайн гаргадаг. “Би үзэгчдэд яаж хичээнгүйлэн ажилссанаа харуулах болно оо. Би бэлтгэлийн үеэр алдаа гаргадагч хэзээ ч амьд тоглолтон дээр алдаа гаргаж байгаагүй. хэрвээ би алдсан байсан бол байхгүй байсан мэт дүр эсгэнэ . (Инээх)”

Picture2

Энэ түүний анхны гол дүр болохоор жоохон санаа нь зовсон янзтай байсан.Тэр өөрийнхөө анхны romance жүжиглэлтэндээ ихэд анхаарч бэлтгэлээ хийж байгаа. “   A Pink-ийн  Chorong эгчтэй  хайрын холбоог үүсгэж байгаа.Би   Chorong эгчтэй Trainee байхдаа 5 жилийн өмнө уулзаж байсан.Миний жаахан санаа зовоод байгаа шалтгаан  нь  хэрвээ би түүнтэй жүжиглэж байхдаа сэтгэлийн хөдөлгөөнөө мэдрэхгүй байвал яах вэ.Бид нөгөө үзэгдлүүдээ хийж байхдаа би болон Chorong эгч гэнэт чанга инээх байхаа.  ”  Sungjae жүдотой холбоотой дүрд тоглож байгаа учраас жүдогоор маш шаргуу хичээллэж байсныг нь менежер нь хэлсэн юм.Мөн зураг авалт дууссаны дараа тэрээр хамтлагынхаа гишүүдийг өрөөндөө яаж унтдаг гээд дормынхоо талаар хэлсэн. “Бид сайрхаж чаддаггүй. ЭНэ нь ч угаасаа зохидоггүй юм. (инээх )” Yook Sungjae үнэхээр  инээдтэй хүн юм. Тэр асуултанд хариулж бйахдаа дандаа инээмсэглэж байсан. Түүний жүжиглэж байгаа цагын хуваарь нь Idol-тойгоо ч бас давхацаж зэрэг болж байгаа нь түүнд маш хэцүү байгаа бололтой. Гэхдээ  эдгээр хүнд хэцүү сорилтууд нь түүний шуналыг бүр ихээр хөдөлгөж байлаа.

“Би сайн дуучин болохыг хүсдэг. Бас жүжиглэхийг маш их хүсэж байна. Энэ миний анхны жүжиглэлт бас энэ нь надад маш сайн тохирсон гэдгийг мэдэрсэн. ”  Үргэлжлүүлэн тэрээр  “Миний эгч намайг шүтэн бишрэгчийн зүгээс хайрласан . Би од гэдгээ тэгэхэд л мэдэрсэн.”

‘Nine Boy’ болон 9сард шинэ дуутайгаа ирэх BTOB-ийн гишүүдтэй хамтдаа байцгаая. Хамтлагын үйл ажиллагаа нь эхэлчихсэн дээрээс нь киноны цагийн хуваарь. Sungjae маш завгүй өдрүүдийг өнгөрөөж байна. 20 дөнгөж л хүрж яваа энэ хүү үнэхээр бахархмаар юм. Тэр хэлэхдээ Park yoochun шиг жүжигчин болохыг хүсдэг гэсэн. Энэ боломжтой л зүйл юм.

About Sericube

4Minute Beast Block b Super junior Tvxq -дээ юу ярьж байгаан ёстой аймар хайртай! Мөн миний нийтэлсэн мэдээн дээр сэт бичиж байдаг бүх хүмүүст баярлалаа

One thought on “[Sungjae] Vоgue сэтгүүлийн нийтлэл

  1. nana says:

    BTOB 9sard??? wooow mnai maknae kinog n sn uzh bolnoo🙂 fighting

Сэтгэгдлээ бичээрэй ^^

