10Asia-н Kikwang-тай хийсэн ярилцлага

CDLJKleWMAEjT8S

Kikwang саяхан 10Asia сэтгүүлд зургаа татуулж, яриклцлага өгсөн бөгөөд ярилцлаганых нь эхний хэсэг гарсан байна.

~~~~~~~~

Lee Kikwang-н хувьд эр хүн, эршүүд байдал гэж юуг хэлэх вэ?

А: Yoseob-н Robin Hood мюзикалын сүүлийн өдөр хүмүүс арын суудалд маш царайлаг залуус сууж байхыг харсан гэцгээж байсан.
KK: Хөөх! Би Doojoon-тэй очсон юм. Гэхдээ царайлаг гэж.. Малгай, шил гээд би царайгаа далдалчихсан байсан ш дээ хаха.

А: MBC-н Showtime-д орж байхдаа “Миний царай олны танил хүний царай биш” гэж хэлсэнэ байсан ч хүлээн зөвшөөрцгөөе. Чи царайлаг шүү дээ.
KK: Тэр тийм байж болох ч царайлаг хүмүүс зөбдөө олон шүү дээ. Өндөр, царайлаг хүмүүсийн хажууд бол надад дутагдалтай тал зөндөө бий. Хоолойн хувьд бол минийх дажгүй л байх хаха. Гэхдээ би зүгээр л өөрийгөө тэгж их царайлаг, хүмүүсийг татахаар гэж боддоггүй. Зүгээр харахад дажгүй гэмээр юм уу? хаха

А: Нүүрний бүтэц чинь царайлаг шүү дээ, эршүүд төрхтэй гэх юмуу?
КК: Хэрвээ би илүү эршүүд талдаа царайлаг байсан бол одоогийнхоос илүү алдартай байх байсан юм… Хахаха… Тийм болоод л Doojoon-ий царайнд багахан атаархаж явдаг. Тэр эршүүд талдаа маш царайлаг. Гэхдээ би эцэг эхээс заяасан царайндаа сэтгэл хангалуун байдаг болохоор сэтгэл тэнэгэр амьдрах болно. Хаха

А: Lee Kikwang-н хувьд эр хүн/эршүүд зан гэж юуг хэлэх вэ?
КК: Энгийн, уужуу хандахыг хэлэхгүй гэж үү? Гаднаа юу ч болж байсан дотроо бол тшиж тулж болмоот тийм хүн, тийм хүнийг эр хүн гэх байх. Хэлсэн үгэндээ эзэн болдог, итгэл даадаг, ийм зан чанарыг эршүүд, эр хүний зан гэх байх да.

~~~~

Ярилцлаганы дээж хэсэг нь энэ хүртэл бөгөөд бүтэн ярилцлага нь 5 сард нийтлэгдэх юм байна.

cr:theb2utynotes

About Uugan104Jun

Head Administrator of B2STAR.... Cube Family shipper... Pure B2UTY .... Hardcore Jester

One thought on “10Asia-н Kikwang-тай хийсэн ярилцлага

  1. Хамаг хайр хүргэчих юм =]]

Сэтгэгдлээ бичээрэй ^^

